søndag 15. november 2009

Litt om Guro

Hei hei ja.. se der.. kom litt nærmere. sett deg her i armkroken så skal jeg fortelle deg litt om meg selv:

Jeg heter Guro.
Jeg bor i kolsbeltet litt utenfor Bergen, og trives godt med det (busstilbudet er upåklagelig og jeg har god utsikt). Jeg studerer arbeids og organisasjonspsykologi, og er for tiden veldig opptatt av hvorvidt en organisasjon kan lære eller ikke. La dette være på det reine: Jeg har mine tvil.
Jeg er pretensiøs: skriver dikt, og liker kunst og film. Jeg lever av å fortelle folk når bussen går, og av og til liker jeg jobben min.

Jeg liker ikke å legge meg om kvelden, og jeg liker ikke å stå opp tidlig.
Jeg er derimot veldig glad i vennene mine. Og kaffe.
og øl.

http://www.youtube.com/watch?v=So9gS4LGwF8 <--anbefaler denne til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar